Produkty

Komplexní elektronizace veřejných zakázek

Elektronický nástroj E-ZAK, který využívá více jak 1 900 zadavatelů, je naší vlajkovou lodí. Hlavní výhodou tohoto systému je schopnost přizpůsobení na konkrétní podmínky zákazníka. Ačkoliv je každý zákaznický systém unikátní, umožňuje zároveň jednoduchou aktualizaci a rozšiřitelnost. E-ZAK nabízí komplexní řešení elektronizace veřejných zakázek v organizaci.

Nejrozšířenější elektronický nástroj na trhu

Portál vhodne-uverejneni.cz je největším portálem v ČR, který poskytuje profil zadavatele včetně plnohodnotné elektronické komunikace. Využívá ho bezmála 7000 ověřených zadavatelů. Uživatelé mají k dispozici základní zadávací postupy, které umožňují plně elektronizovat zadávací řízení v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb. Mohou tedy nejen elektronicky přijímat nabídky, ale rovněž elektronicky komunikovat s uchazeči.

Formuláře úřadů

Každý formulář ve státní správě by mělo být možné podat přes internet. S řešením přichází nový produkt QCM e-forms, tedy elektronické formuláře, díky kterým mohou občané přistupovat k většině formulářových agend obecních úřadů i úřadů státní správy elektronicky.

Elektronické formuláře výrazně zjednoduší proces podání i zpracování. Občan může vyplnit podání pohodlně na webu, a to i bez elektronického podpisu. Podání se dostane do podatelny úřadu elektronicky.

Portál Dodavatele

Portál Dodavatele (PoDo) je unikátní systém, který integruje všechny veřejné zakázky v České republice. Díky pokročilému vyhledávání umožňuje dodavatelům hledat zakázky podle přesných kritérií, a tudíž nabízí jistotu, že najdou přesně to, co potřebují. Inteligentní filtry umožňují nastavit sledování konkrétních zakázek. Absolutní komfort pak představuje možnost zasílání aktuálních informací a veškerých změn u vybraných zakázek – buď okamžitě, nebo souhrnně jednou denně. 

Do Portálu Dodavatele se lze jednoduše přihlásit prostřednictvím Centrální databáze dodavatelů. 

Funkční elektronický nástroj

FEN je komunikační platforma integrující to nejlepší ze současných elektronických nástrojů. Slouží jako koncentrátor veřejných zakázek od jednotlivých zadavatelů, a prezentuje je v jednotném rozhraní pro dodavatele, čímž jim usnadňuje přístup k zakázkám a umožňuje podat nabídku z jednoho místa a s jedním uživatelským účtem. Zároveň respektuje odlišné požadavky na funkcionalitu elektronických nástrojů ze strany jednotlivých zadavatelů.

Centrální nákup

Centrální nákup (CNKP) je unikátní elektronický systém pro centrální evidenci nákupů zadavatele a zřizovaných příspěvkových organizací. Je propojený se systémem procesování veřejných zakázek. CNKP umožňuje uživatelům objednávání z
e-katalogu vysoutěžených položek, sběr požadavků na položky z
e-katalogu a jejich následné vysoutěžení.

Výhody systému CNKP jsou jednoduchost uživatelského rozhraní, zefektivnění nákupů, vysoká transparentnost nákupů, flexibilní doplňování e-katalogové nabídky a mnoho dalšího.

Tvorba webů

Tvoříme weby, a to pomocí softwarů WordPress a Drupal. Mezi naše klienty patří významné centrální státní instituce, města, ale také soukromý sektor.

WordPress je charakterizován jako blogová platforma. Lze na něm postavit firemní web, e-shop, ale i osobní stránky. Drupal je software používající se k vytváření webů a aplikací. Je velmi flexibilní a umožní vytvářet všestranný, strukturovaný obsah. Oba tyto software jsou vysoce spolehlivé, snadno ovladatelné a dostupné zdarma.

Samotný redakční systém je jen malou částí balíčku služeb, který poskytujeme. Náš tým je připraven poradit Vám a aktivně se zapojit do tvůrčího procesu přípravy Vašeho webu.

Elektronické tržiště

Elektronické tržiště Gemin bylo provozováno v rámci koncese udělené Ministerstvem pro místní rozvoj. Zpracovalo více jak 50 000 veřejných zakázek. Od léta 2017 je provozováno v komerčním režimu, kdy vítězní dodavatelé platí procento z vítězných zakázek. Cílem tržiště je vést dodavatele k co nejsnadnějšímu způsobu podání nabídky.