Portál pro vhodné uveřejnění 5.0

Verze Portálu pro vhodné uveřejnění 5.0 bude dostupná již 1. 10. 2021, a její důležitou součástí budou nové Všeobecné obchodní podmínky (VOP) a ceník služeb.

 

Velkou změnou jsou nově nastavené limity počtu zakázek v jednotlivých úrovních služeb.

Vzhledem k naší snaze udržet výkon a kvalitu PVU na vysoké úrovni jsme se rozhodli změnit počty zakázek, které mohou mít uživatelé v systému uložené dle jimi zvoleného balíčku následovně:

Nejste si jisti, jakou službu na PVU aktuálně využíváte? Podívat se můžete po přihlášení zde:

 

Počet zakázek na vašem profilu si snadno ověříte zde:

 

Pokud stanovený počet zakázek ve vámi aktuálně využívané službě překračujete, máte následující možnosti:

 

  1. AKTIVACE VYŠŠÍHO BALÍČKU SLUŽEB

Zadavatelé, kteří PVU využívají ve verzi FREE, budou na svém profilu moci bezplatně uchovávat max. 4 zakázky.

Pořízením balíčku PROFI nebo PREMIUM dojde ke zvětšení úložiště pro veřejné zakázky, a uživatelé tak navíc mohou využívat všechny další nadstandardní funkce.

 

  1. MOŽNOST SKARTACE ZAKÁZEK

Verze PVU 5.0 přináší novou funkcionalitu Skartování zakázek.

Zakázky, u kterých jsou si zadavatelé jisti, že již nepotřebují evidovat, mohou nenávratně odstranit, a tím uvolnit své úložiště. Je však potřeba mít na paměti povinnost uchovávání dokumentace o zadávacím řízení (ať už dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek nebo např. dle dotačních pravidel).

 

  1. ARCHIVACE MIMO PVU

Zakázky, na které se vztahuje zákonem uložená archivační doba, lze exportovat spolu s elektronickým časových razítkem, a uložit např. ve vlastním počítači či v listinné podobě.

Není-li potřeba dokumenty časovým razítkem opatřovat, je možné stáhnout informace o zakázce prostřednictvím služeb vašeho prohlížeče.

Pokud vyžadujete potvrzení o existenci zakázky doplněné o časové razítko, je možné objednat doplňkovou službu Export veřejných zakázek, která je hrazena částkou 1 000 Kč za zakázku. Objednávku lze uskutečnit prostřednictvím ceníku.

 

  1. ZRUŠENÍ PROFILU ZADAVATELE

V případě, že vám nové obchodní podmínky nevyhovují, je možné kdykoliv ukončit používání služeb Portálu pro vhodné uveřejnění. V tomto případě prosím nahlaste vaše rozhodnutí na lince PVU. Váš profil bude do 30 dnů od validní ukončení smluvního vztahu smazán spolu se všemi zakázkami.

Nezapomeňte však, že je potřeba nahlásit zrušení profilu zadavatele do Věstníku veřejných zakázek a provést registraci profilu nového.

 

V případě jakýchkoliv dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit na podpora@qcm.cz.

Děkujeme za spolupráci.