Portál Dodavatele – nový obchod a optimalizace uživatelského rozhraní

Portál Dodavatele se dočkal dalších vylepšení. Na základě připomínek uživatelů jsme připravili a nasadili podzimní verzi Portálu Dodavatele 4.2, která se zaměřuje na dvě hlavní oblasti – nový obchod a optimalizaci uživatelského rozhraní.

Nový elektronický obchod zjednodušuje objednávání služeb a zpřehledňuje evidenci předplatného. Dále také umožní rozšířit nabídku služeb, které Portál Dodavatele poskytuje. Systém podporuje jednodušší práci s platebními kartami, a není již potřeba povolovat „zapamatování“ platební karty v platební bráně. Ti, kteří využívají měsíční předplatné, budou muset svoji kartu zadat do nového obchodu znovu. Z bezpečnostních důvodů ji není možné ze starého obchodu přenést.

Druhá významná oblast, na které jsme pracovali, je zlepšování uživatelského rozhraní. To zahrnuje optimalizaci výpisu zakázek a mnoho drobných vylepšení, které ještě více zkvalitní uživatelskou přívětivost Portálu Dodavatele. Přepracovali jsme také stránkování výpisu zakázek tak, aby se v něm dodavatelé jednodušeji orientovali. Nová logika přechodu mezi výpisem a detailem zakázky také jistě zrychlí práci v systému.

Věříme, že dodavatelé i další návštěvníci změny ocení, a bude se jim v portálu ještě lépe pracovat.

V případě jakýchkoliv dotazů a problémů se neváhejte obrátit na technickou podporu na podo@fen.cz, nebo na číslech +420 515 917 947 či +420 538 702 710.