O nás

Firmu QCM, s.r.o jsme založili v roce 2001, od této doby se věnuje tvorbě specializovaných internetových aplikací. Od roku 2006 se zaměřujeme na elektronizaci veřejných zakázek a nákupních procesů. Vyvinuli jsme celou řadu unikátních nástrojů, které používají nejvýznamnější instituce v České republice.

Patří mezi ně:

Elektronický nástroj E-ZAK www.ezak.cz →
Elektronické tržiště Gemin www.gemin.cz →
Profil zadavatele vhodne-uverejneni.cz www.vhodne-uverejneni.cz →
Redakční systém Marwel www.marwel.cz →

Vzdělávání

Od roku 2010 se intenzivně věnujeme odbornému vzdělávání – nabídku našich kurzů a školení najdete na adrese skoleni.qcm.cz. Věnujeme se vzdělávání v oblasti elektronizace veřejných zakázek, práva, implementaci GDPR, a dalších oblastí. Vzdělávací kurzy připravuje s maximálním důrazem na spokojenost našich zákazníků.

V QCM aktuálně pracuje 50 zaměstnanců na 3 pobočkách. Centrála firmy je v Brně a máme pobočky v Praze a Olomouci.

Vedení:

Firmu QCM vede tým zkušených odborníků s dlouholetou praxí.

  • Jednatelem firmy a jediným vlastníkem je David Horký, který tuto funkci zastává od založení, tedy od roku 2001.
  • Obchodní oddělení vede Markéta Rýcová
  • Za provoz a zákaznickou podporu zodpovídá Ondřej Nosek
  • Veškeré vzdělávací aktivity řídí Kateřina Tománková
  • Právní oddělení a administrace má na starosti Tomáš Motal