Skoč na obsah

QCM

Vyhledávání

+420 538 702 705 | helpdesk

Výběr jazyka

cs en
Domů  /  O společnosti  /  Zákaznický servis

Zákaznický servis

Významným faktorem pro vybudování vzájemné důvěry s našimi zákazníky je telefonický či e-mailový kontakt.

Náš zákaznický servis je připraven nejen zaznamenat Vaše požadavky, ale i zodpovědět veškeré připomínky a podněty. Pro zjednodušení komunikace vám nabízíme on-line Helpdesk QCM, pomocí kterého můžete zadávat požadavky 24 hodin denně.

Pokud jste již přihlášen, vstupte do aplikace.

V čem Vám pomůže On-line Helpdesk?

  • zadávání nových požadavků,

  • evidence zadaných požadavků,

  • sledování stavu a průběhu řešení požadavků.

Věříme, že Helpdesk QCM přispěje ke zvýšení spokojenosti s našimi službami a zároveň usnadní a zefektivní řešení vašich požadavků. Pokud máte jakékoliv dotazy k používání aplikace, neváhejte nás kontaktovat.

.
loading...
x