Skoč na obsah

QCM

Vyhledávání

+420 538 702 705 | helpdesk

Výběr jazyka

cs en
Domů  /  O společnosti  /  Novinky  /  Webový portál statutárního města Hradce Králové

Webový portál statutárního města Hradce Králové

23.02.2010

Na počátku února byl zrealizován webový projekt pro Magistrát města Hradce Králové.

hradec-kralove-nahled.jpgMěsto Hradec Králové se od 2. února 2010 prezentuje na internetu novými webovými stránkami, jejichž zadavatelem byl Magistrát města Hradce Králové.

Webový portál, který je dostupný na adrese www.hradeckralove.org, se řadí k větším internetovým projektům - zahrnuje nové internetové stránky pro veřejnost a magistrátní intranet. Již na první pohled portál zaujme moderní grafikou a především jednoduchostí, s jakou se návštěvník na webu orientuje. Informace jsou přehledně rozděleny do kategorií, jež zajistí snadné nasměrování návštěvníka k informacím, které požaduje. Hlavní rozdělení kategorií dává vybrat, zda chce uživatel získat informace o úřadu, o městě nebo se chce dozvědět především informace o kulturním, sportovním či společenském vyžití ve městě. Web byl navíc zveřejněn i v anglické mutaci.

Web je řešen tak, že se v každé kategorii objevuje relevantní menu pro danou sekci. Jde o ideální formu řešení navigace a struktury webových prezentací větších měst, díky které návštěvníci najdou požadované informace z jednoho místa, navíc bez ohledu na to, zda jde o turisty či občany města.

Grafické provedení

Již zmíněné moderní pojetí grafiky vychází z požadavků zadavatele na poutavý design stránek. Grafické prvky a jejich využití přirozeně podporují jednoduchou navigaci a orientaci. Svěží dojem z webu jde ruku v ruce s prvky, které mají podpořit celkovou důvěryhodnost a postavení instituce.

Technické řešení

Web byl plně realizován za použití redakčního systému Marwel 2.7, který umožnil nasadit pro internetové stránky řadu rozšiřujících modulů. Z nich jmenujme moduly Úřední deska, Podatelna – s možností digitálního podpisu. Byla provedena integrace online rezervačního systémů pro objednávání časů za účelem vyřízení občanských záležitostí (online objednávka úkonu, sledování obslužnosti). Z dalších zajímavých řešení je třeba zmínit modul E-spis - sledování vývoje podání žádostí, který umožňuje veřejnosti monitorovat stav vyřízení úřední dokumentace dle spisové značky. Posledním významným nestandardním řešením byla integrace modulu Životní situace.

.
loading...
x