Skoč na obsah

QCM

Vyhledávání

+420 538 702 705 | helpdesk

Výběr jazyka

cs en
Domů  /  O společnosti  /  Novinky  /  Služba UPGRADE E-ZAK - novinky listopad 2015

Služba UPGRADE E-ZAK - novinky listopad 2015

24.11.2015
Neustále pracujeme na zdokonalení systému E-ZAK tak, tak aby byl pro uživatele co nejpřívětivější. Také se snažíme, aby Vám práci zásadním způsobem ulehčil a pomohl s běžnými i složitějšími úkony, které procesování veřejných zakázek vyžaduje.

Za poslední měsíce jsme do něj implementovali celou řadu vylepšení, která jsme zahrnuli do služby UPGRADE E-ZAK. Pro rychlou informaci vybíráme některé novinky:

  • nový sloupec „Lhůta pro nabídky/žádosti“ na úvodní stránce,
  • možnost konfigurace až 10 postupů pro VZMR,
  • možnost změnit nesprávně užitý zadávací postup u VZMR,
  • úprava stránky pro založení nového zadávacího řízení,
  • poznámka k vybranému uchazeči/smluvní ceně,
  • doplnění dalšího kontaktu zadavatelem u registrovaného dodavatele,
  • loga na profilech u multiprofilu,
  • možnost zahájení „odesláním výzvy v listinné podobě“ pro ZPŘ, JŘBU, JŘSU – výzva,
  • poznámka k předpokládané hodnotě,
  • možnost změnit pořadí částí u veřejné zakázky v rámci jednoho zadávacího řízení,
  • zadavateli se zobrazuje počet nabídek u veřejné zakázky na části,
  • aktivní odkazy u adresy profilu zadavatele v e-tržišti a u předchozích profilů.

Kompletní výčet a podrobný popis žádejte u svého obchodníka.

Co je to služba UPGRADE E-ZAK?

Zaručuje uživateli, že má vždy nainstalovanou nejvyšší možnou aktuální verzi elektronického nástroje E-ZAK. Uživatel tak pracuje s verzí, která mu umožní využívat veškerá nejnovější vylepšení a funkcionality zakoupených modulů, které jsme upravili na základě uživatelských podnětů a požadavků. 

Službu si lze jednorázově objednat na dobu jednoho roku nebo ji trvale zahrnout do servisní smlouvy.

Bližší informace žádejte u svého obchodníka, případně nás neváhejte kontaktovat na e-mail obchod@qcm.cz.

.
loading...
x