Skoč na obsah

QCM

Vyhledávání

+420 538 702 705 | helpdesk

Výběr jazyka

cs en
Domů  /  O společnosti  /  Novinky  /  Rozšířili jsme Zákaznický servis

Rozšířili jsme Zákaznický servis

22.01.2009

V rámci zkvalitňování péče o své zákazníky jsme rozšířili funkce on-line aplikace Helpdesk. Přehled zadaných požadavků nyní přináší více informací i větší uživatelský komfort.

Nové funkce Zákaznického servisu

Hlavní novinky rozšířené aplikace Helpdesk naleznete v souhrnném přehledu, kde jsou evidovány vaše požadavky a připomínky. Kromě čísla, popisu problému a stavu řešení vašeho požadavku zde nově najdete čas zadání, jméno zadavatele i projekt, ke kterému je požadavek přiřazen. Pro lepší přehlednost jsme přidali také nové funkce. V přehledu požadavků se tak můžete lépe zorientovat díky řazení dle zvoleného kritéria (ID, název, čas, zadavatel, projekt), k nově tvořeným požadavkům můžete také vkládat více příloh.

Svým klientům chceme i nadále poskytovat nadstandardní služby. Jejich součástí je i další rozvoj a rozšiřování zákaznického servisu.

Více informací

 

.
loading...
x