Skoč na obsah

QCM

Vyhledávání

+420 538 702 705 | helpdesk

Výběr jazyka

cs en
Domů  /  O společnosti  /  Novinky  /  Rozšíření funkcí intranetu společnosti TART

Rozšíření funkcí intranetu společnosti TART

16.11.2010

V prvních listopadových dnech jsme v rámci aktualizace redakčního systému rozšířili intranet společnosti TART o několik funkcí. Díky drobným grafickým úpravám se také výrazně zjednodušil pohyb i orientace uživatelů ve struktuře stránek. Aktualizace intranetu přinesla výrazné zpřehlednění webu i optimalizaci konkrétních firemních procesů.

Hlavními důvody, které vedly společnost TART, s. r. o., k rozšíření funkcí intranetu byla potřeba zefektivnění práce a zjednodušení správy určitých prostředků. Správce dokumentů vyřešil problém s rozrůstajícím se množstvím elektronických dokumentů, které vyžadují pravidelné aktualizace i dostupnost starých verzí. Modul Kalendář zpřehlednil správu pořádaných akcí, prostřednictvím modulu Kontakty je nyní zajištěna centrální správa a dostupnost všech aktuálních kontaktních informací společnosti. Potřebu funkčního systému pro spravování a rezervaci firemních prostředků jako jsou zasedací místnosti, dataprojektory apod. vyřešil modul Rezervace zdrojů.  Drobné grafické úpravy a změny dynamických seznamů umožnily uživatelům rychlý přístup do hlubších vrstev struktury intranetu. Prostřednictvím drobných zásahů a instalací vybraných rozšíření intranetu společnosti TART se zefektivnil systém práce ve vytipovaných slabých místech.

.
loading...
x