Skoč na obsah

QCM

Vyhledávání

+420 538 702 705 | helpdesk

Výběr jazyka

cs en
Domů  /  O společnosti  /  Novinky  /  Redesign webu společnosti BAUHAUS

Redesign webu společnosti BAUHAUS

28.07.2011
Naši redaktoři ze správy obsahu nedávno úspěšně dokončili jeden z největších projektů tohoto oddělení – úpravu webu společnosti BAUHAUS.

Společnost  BAUHAUS patří bezpochyby mezi několik málo firem, jejichž jméno zná doslova každý (nejen kutil). Nezabývá se však jen prodejem, paleta jejích služeb je mnohem širší a zahrnuje i montážní servis či „hodinového manžela“. Kromě toho aktivně podporuje sport či pořádá řadu akcí nejen pro děti. Způsob prezentace firmy a nabídky zboží byl však až donedávna zaměřen především na klasická komunikační média – distribuci tištěných letáků, billboardy, inzerci, reklamní spoty na rádiích. Rozšíření internetu však natolik změnilo chování zákazníků, že se proto Bauhaus rozhodl vytvořit novou strategii pro práci s tímto médiem. Jsme velmi hrdí, že si pro tento úkol vybrali právě nás.

Zadání projektu bylo jasné: posílit uživatelskou hodnotu stránek, upravit a obohatit jejich obsah a zvýšit tím jak dobu strávenou na webu a počet navštívených stran, tak i celkový počet návštěv.

Samotný projekt byl rozdělen do několika samostatných etap, zahrnující úvodní analýzu, úpravu webu a průběžný rozvoj v běžném provozu. Ten  zajišťují opět naši redaktoři, jako součást poskytovaných služeb.

V analýze jsme se zaměřili především na definování silných i slabých stránek prezentace a způsobu jejich zlepšení. Jako stěžejní části webu jsme určili sekci Akce, v níž jsou prezentovány konkrétní produkty z letáků a sekci Tipy od profesionála. V ní jsou umístěny nejrůznější návody pro kutily a řemeslníky. Úpravy se však týkaly všech částí webu.

Realizace úprav byla vzhledem k náročnosti prováděna postupně po jednotlivých sekcích. Každou část jsme nejprve pečlivě prošli a ve spolupráci s pověřenými pracovníky BAUHAUS navrhli její změny. Poté byly úpravy provedeny a publikovány. Tento způsob práce se ukázal jako velmi efektivní, mohli jsme se vzájemně obohacovat svými nápady a přesně pochopit konkrétní potřeby zákazníka.

A výsledek? Nejen zpřehlednění webu, ale i jeho podstatné rozšíření o řadu nových stránek a článků. Ale proč komentovat vlastní práci - navštivte stránky www.bauhaus.cz a přesvědčte se sami, jak se nám podařilo splnit původní zadání. Možná zjistíte, že i váš vlastní web by už potřeboval změnu...
 



.
loading...
x