Produktová podpora E-ZAK
07.10.2011
S ohledem na rostoucí počet nasazení elektronického nástroje E-ZAK a ve snaze zlepšit služby poskytované našim klientům jsme se rozhodli poskytovat samostatnou produktovou podporu pro uživatele E-ZAK.
Cílem tohoto opatření je zejména:
- zkrátit dobu potřebnou pro vyřešení požadavku,
- odstranit potřebu předávání požadavků,
- zlepšovat kvalitu a odbornost poskytovaných služeb.
Od 1.10.2011 tedy využijte přímých kontatků na Produktovou podporu E-ZAK:
Tel.: +420 538 702 719, email: podpora@ezak.cz
V pracovních dnech od 9.00 do 17.00 jsme připraveni řešit vaše požadavky a dotazy k nástroji E-ZAK. Řešení nejčastějších dotazů k práci v systému E-ZAK je popsáno na stránce Časté otázky. Pokud máte k našim službám připomínky, náměty, neváhejte nás kontaktovat.