Skoč na obsah

QCM

Vyhledávání

+420 538 702 705 | helpdesk

Výběr jazyka

cs en
Domů  /  O společnosti  /  Zákaznický servis  /  Návod k použití aplikace Helpdesk

Návod k použití aplikace Helpdesk

1. Přihlášení
2. Nástěnka
3. Zadání nového požadavku
4. Přehled aktuálních požadavků
5. Detail požadavku
6. Odhlášení

1. Přihlášení

Pro vstup do aplikace na Helpdesk na adrese www.qcm.cz/podpora potřebujete znát jedinečný přístupový kód, který je přidělen vaší organizaci resp. projektu. Po úspěšném přihlášení budete přesměrováni na úvodní obrazovku aplikace.

2. Nástěnka - úvodní obrazovka

helpdesk-nástěnkaNa úvodní obrazovce aplikace Helpdesk naleznete několik bloků se základními informacemi:

  • souhrn – rychlý přehled o evidovaných požadavcích,
  • volby – tlačítka „přehled požadavků“, „vytvořit nový“ a „odhlásit“ k přechodu do dalších částí aplikace,
  • infobloky – bloky s kontaktními informacemi a upoutávkami pro klienty.

3. Zadání nového požadavku

Pro zadání nového požadavku slouží tlačítko „vytvořit nový“ na úvodní obrazovce. Dialog pro zadání má dvě části:

A) Popis problému

  • Název (povinné)
  • Popis požadavku (povinné)
  • Výběr projektu, pokud máte přiřazen více jak jeden projekt (povinné)
  • Připojení příloh např. obrázky nebo dokumenty, které mohou napomoci jeho vyřešení (nepovinné)
Víte, že?
Při povolených cookies ve vašem prohlížeči nebudete muset opakovaně tyto informace zadávat, prohlížeč vám je bude automaticky doplňovat.

B) Zadávající osoba (povinné vše)

  • Každý požadavek musí mít na vaší straně přiřazenu zodpovědnou osobu (zadavatel). Pro zvýšení efektivity je vyžadováno vyplnění kontaktních informací toho, kdo takový požadavek zadává.

Správným zadáním tiketu a uvedením dostatečných informací lze dosáhnout výrazného zrychlení řešení vašeho požadavku.

Po odeslání se požadavek automaticky zobrazí v systému ve stavu „nový“. Zodpovědná osoba na naší straně požadavek přijme a předá kompetentnímu řešiteli. Od zadání požadavku tak můžete on-line sledovat vývoj práce na vašem požadavku.

4. Přehled aktuálně evidovaných požadavků

helpdeskPřehled požadavků, které evidujeme, lze sledovat na souhrnné stránce. U každého z nich jsou uvedeny informace o čase jeho přijetí, osobě, která požadavek zadala, stavu řešení i příslušnost k projektu. Řazení požadavků v přehledu odpovídá vybranému kritériu (ID, název, čas, osoba, stav, projekt). Pro větší přehlednost můžete ještě požadavky v seznamu filtrovat na aktivní a neaktivní. (Za aktivní jsou považovány všechny požadavky, které ještě nebyly vyřešeny. Neaktivní jsou požadavky uzavřené nebo zrušené.)

Pro více informací o stavu a procesu řešení požadavku přejdete na jeho detail kliknutím na název požadavku ve výčtu.

5. Detail požadavku - stav a průběh řešení požadavku

Na této obrazovce můžete vidět jednak vámi zadané informace (popis požadavku) a především informace o stavu jeho zpracování. Vaše požadavky procházejí od založení až do vyřešení různými stavy.

Popis stavů:

  • Nový – požadavek zatím nemá přiřazeného řešitele, případně nejsou dodány kompletní podklady.
  • K řešení – požadavek byl přidělen kompetentnímu řešiteli.
  • V řešení – řešitel požadavek přijal a pracuje na jeho řešení.
  • Na předání – řešení požadavku bylo ukončeno.
  • Na schválení - požadavek byl vyřešen, čeká na potvrzení z vaší strany.
  • Uzavřen – o vyřešení požadavku byl zadavatel informován, požadavek je uložen do archivu.
  • Zrušen – požadavek byl po domluvě se zadavatelem zrušen.
  • Zmražen – dočasně pozastaveno řešení na žádost zadavatele.

6. Odhlášení

Po ukončení vaší práce v aplikaci Helpdesk doporučujeme používat tlačítko „odhlásit“. Použijete-li odhlašovaní, můžete si být jisti, že z vašeho počítače může do aplikace vstoupit pouze osoba, která zná přístupový kód.

.
loading...
x