Skoč na obsah

QCM

Vyhledávání

+420 538 702 705 | helpdesk

Výběr jazyka

cs en
Domů  /  O společnosti  /  Kariéra  /  Koordinátorka školení Praha

Koordinátorka školení Praha

Pro českou společnost právě teď hledáme šikovnou, milou asistentku nebo asistenta, který posílí obchodní tým v Praze v oblasti zajišťování průběhu vzdělávacích akcí a běžné asistentské práce.

Co bude patřit mezi Vaše hlavní úkoly?

  • zodpovědnost za sestavení harmonogramu školení v Praze a Brně, popř. jinde dle zadání,
  • zajištění prostor pro školení, občerstvení, popř. cateringu,
  • organizační zajištění a účast na školeních konaných primárně v Praze, příp. Brně či jinde,
  • komunikace s lektory, školiteli,
  • komunikace s klienty před, během a po ukončení školení,
  • příprava podkladů a materiálů na školení,
  • zodpovědnost za splnění všech povinností souvisejících s udělením akreditace jednotlivým kurzům,
  • příprava a účast na konferencích, seminářích (pořádaných QCM či jiným subjektem),
  • redaktorské práce (ovládání redakčního systému, publikace/změny článků, novinek),
  • práce s e-mailovým nástrojem - rozesílání hromadných e-mailů,
  • práce s interními systémy – záznamy o klientech, schůzkách, školeních, vyhodnocování kampaní.

Koho si na tuto práci představujeme?

Sympatického člověka, který:

  • má SŠ nebo VŠ vzdělání a ví, že tento typ práce ho baví,
  • ví, že má proklientský přístup a organizační schopnosti,
  • je proaktivní a rychle se učí (dokáže během krátké doby fungovat samostatně),
  • je spolehlivý a zodpovědný,
  • má příjemné vystupování,
  • zvládá řešit více úkolů současně, umí si vše zorganizovat, předávat informace a dotahovat věci do konce,
  • dobře se orientuje v Microsoft Office,
  • je aktivním řidičem, který vlastní průkaz skupiny B.

Za výhodu budeme považovat:

  • praxi na podobné pozici min. po dobu 1 roku,
  • zkušenosti s klienty ze státní správy.

Proč Vás bude tato práce bavit?

  • budete součástí pohodového, menšího kolektivu,
  • čekají na Vás firemní benefity jako je notebook, stravenky, firemní akce, příspěvek na penzijní pojištění, 5 týdnů dovolené, sick days atd.,
  • jde o perspektivní práci na HPP v Praze, ve firmě s 16letou historii, v oboru internetových technologii,
  • získáte odpovídající platové ohodnocení a bonusy dle plnění cílů,
  • Vaše práce bude akční a setkáte se spoustou zajímavých lidí.

Doplňující informace:

  • výběrové řízení proběhne během dubna,
  • termín nástupu ihned.

Pokud po přečtení cítíte, že je to nabídka pro Vás, pak nečekejte a pošlete svůj životopis a motivační dopis.

.
loading...
x